Etusivu

Rotio laajeni Meri-Lappiin ja tarjosi saumattoman siirtymän myös Herajärven Kuljetukselle

Tomi Törmälä
06.07.2023 Asiakastarinat Kirjanpito

Rotio osti Tilipalvelu Palanssin liiketoiminnan Kemistä vuoden 2022 joulukuun lopussa.

Tämä yrityskauppa merkitsi Rotiolle laajentumista Meri-Lapin alueelle, mutta tarjosi myös mahdollisuuden palvelujen parantamiseen arvostetuille asiakkaille. Pitkäaikainen kuljetusalan yritys Herajärven Kuljetus Oy jakaa kokemuksiaan tästä siirtymävaiheesta ja korostaa Rotion kumppanuuden etuja.

Kumppanuuden perintö

Vuonna 1955 perustetulla Herajärven Kuljetuksella on rikas kolmen sukupolven yrittäjäperintö. Serkut Marko ja Pekka Herajärvi tarjoavat monipuolisen kuljetuskaluston ja omistautuneen henkilöstönsä kanssa luotettavat kuljetuspalvelut Ruotsiin, Suomeen, Norjaan ja Tanskaan.

Vuosien saatossa tiivis yhteistyö heidän kirjanpitäjänä toimineen Tilipalvelu Palanssin kanssa loi pohjan vahvalle ja kestävälle kumppanuudelle. Tilipalvelu Palanssin entinen omistaja Hannu Kankaanpää siirtyi Rotiolle taloushallinon asiantuntijasi yrityskaupan jälkeen varmistaen saumattoman siirron Herajärven Kuljetuksen kaltaisille asiakkaille.

Vaivaton siirtyminen ja laajentunut tuki

Siirtyminen Tilipalvelu Palanssista Rotioon oli Herajärven Kuljetukselle sujuva ja vaivaton kokemus. Tämä vaivaton vaihto takasi keskeytymättömät palvelut ja mahdollisti yrityksen keskittymisen ydinliiketoimintaansa.

Rotion laajentuneen läsnäolon myötä Herajärven Kuljetus hyötyy nyt entistä laajemmasta osaamisesta ja tuesta. Rotion laajat resurssit tarjoavat asiakkailleen vankan pohjan räätälöityjen ratkaisujen ja liiketoiminnan optimoinnin muodossa.

”Rotiolta saadaan juuri semmoista tukea mitä on aina haluttukin, huomautuksia että joku asia voitaisiin tehdä paremmin. Kun tekee paljon samaa hommaa, niin voi tulla sokeaksi omalle työlleen. Siksi onkin hyvä, että on joku ulkopuolinen apuna,” sanoo Herajärven Kuljetuksen yrittäjäkaksikon Marko Herajärvi.

Henkilökohtainen palvelu

Laajentumisesta huolimatta Rotio on onnistunut ylläpitämään asiakaslähtöistä lähestymistapaansa. Marko arvostaa Rotion henkilöstöön tutustumisen helppoudesta sekä selkeästä yhteystyöhenkilöstä. Kyky saada nopeat vastaukset on osoittautunut korvaamattomaksi kuljetusyritykselle, jossa oikea-aikainen päätöksenteko on tärkeää.

”Monesti kysymykset on sellaisia, että niihin on hyvä saada vastaus heti. Hannulle voi onneksi aina soittaa,” sanoo Marko.

Rotion ja Tilipalvelu Palanssin yrityskauppa ja sen myötä laajentuminen Meri-Lapin alueelle ovat tuoneet merkittäviä etuja Herajärven Kuljetukselle ja monelle muille asiakkaille. Rotion tarjoama saumaton siirtyminen, tehostettu tuki ja henkilökohtainen palvelu ovat vahvistaneet kuljetusyrityksen menestystä muuttuvassa liiketoimintaympäristössä.

”Rotiolta voidaan saada nyt leveämmät hartiat tueksi,” toteaa Marko.

 

Etsitkö sinäkin kokonaisvaltaista kumppania yrityksellesi? Ota yhteyttä, ja aletaan hommiin!

Ota yhteyttä